Z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl wynika, że trzy pierwsze odcinki "Gotowych nawszystko 4" (emisja w czwartki ok. 22.40) obejrzało średnio 1,09mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 13,65 proc. w grupie 4+i w 16,55 proc. w 16-49. To lepszy wynik niż ten, który Polsatosiągał w tym samym paśmie emisji, ale w analogicznym okresie ub.r.- wtedy stację śledziło 960 tys. widzów, a udział wynosiłodpowiednio 12,54 proc. i 13,63 proc.
W czasie emisji "Gotowych na wszystko" Polsat zajmuje dopierotrzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem jest TVN, nadająca wtym czasie filmy fabularne i powtórki serialu "Twarzą w twarz",które ogląda 2,07 mln osób. Lepsza od Polsatu jest także TVP 1(1,78 mln; gł. filmy). Trochę słabiej od nadawcy "Gotowych nawszystko" radzi sobie natomiast TVP 2 (1,02 mln; m.in."Wartorozmawiać", "Dr. House" i "997").

Serial o przyjaciółkach z Wisteria Lane oglądają najchętniejkobiety, widzowie w wieku od 16 do 24 lat i od 30 do 59 lat orazmieszkańcy wsi i średnich miast.
Oglądalność czwartej serii "Gotowych na wszystko"odcinek po odcinku
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji serialu
Profil widowni "Gotowych na wszystko"











