Średnia widownia premierowych odcinków teleturnieju wyemitowanych w okresie od 6 do 28 września 2021 roku w Jedynce (w dni powszednie około godz. 15.35) wyniosła 626 tys. osób. Udział w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,97 proc. wśród wszystkich widzów, 5,14 proc. w grupie 16-49 i 5,75 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie przyciągnął odcinek audycji z 22 września. Śledziło go średnio 737 tys. osób.

Dla porównania, średnia widownia odcinków „Gra słów. Krzyżówka” nadanych od 31 sierpnia do 14 września 2020 roku w Jedynce wyniosła 553 tys. osób. Dało to stacji odpowiednio 8,37 proc., 4,71 proc. i 4,82 proc. udziału. Teleturniej zyskał 73 tys. widzów.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/remiza-zawsze-w-akcji-tvp1-serial-fabula-produkcja-kiedy-ogladac,7170112629909121a ##
TVP1 w czasie emisji teleturnieju zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem wówczas jest Polsat, nadający gł. końcówkę „Dlaczego ja?” i początek „Wydarzeń”, co daje tej stacji 10,01 proc. udziału. Trzecia pozycja należy do TVP2, emitującej serial „Górscy ratownicy” (7,07 proc.), a czwarta - do TVN („Ukryta prawda”; 6,87 proc.).
Z kolei wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Jedynka zajmuje miejsce trzecie.

„Gra słów. Krzyżówka” to codzienny teleturniej, w którym uczestnicy rozwiązują krzyżówki. Audycję prowadzi Radosław Brzózka.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jeden-z-dziesieciu-tvp1-ogladalnosc-jesien-2021,7170112025314945a ##











