Graal rusza z największą w historii marki kampanią (wideo)

Ruszyła największa w historii firmy kampania Graala - producenta przetworów rybnych w puszkach. Marka zwraca w niej uwagę na możliwość wykorzystywania swoich produktów w daniach na co dzień, przypomina o ich wysokich wartościach zdrowotnych, a także o bezpieczeństwie i wspieraniu odporności. Dodatkową motywacją do zakupów ma być promocja, w której główną nagrodą jest samochód osobowy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Graal rusza z największą w historii marki kampanią (wideo)

Graal zdecydował się na intensywne działania reklamowe połączone z silną promocją sprzedażową, w której za zakup ryb marki Graal lub Salatino o wartości minimum 10 zł, każdy konsument otrzymuje codziennie szansę na wygranie 500 zł, a ponadto możliwość losowania nagrody głównej – samochodu znanej japońskiej marki.

- Polacy od lat znają markę Graal i ufają jej: jest to aż 86 proc.  badanych – mówi Justyna Frankowska, członek zarządu Grupy Kapitałowej Graal. – W ostatnich miesiącach widzimy zwiększony popyt na produkty wygodne i wspierające odporność. A takie są właśnie ryby od Graala. Chcemy też obecną kampanią zwrócić uwagę na szerokie możliwości kulinarnego wykorzystania ryb z puszki. Choćby na fakt, że można ich używać w daniach przygotowywanych na ciepło - dodaje.

Jesienna kampania reklamowa Graala ma na celu zachęcenie Polaków do częstszego sięgania po ryby w codziennym menu. Dodatkową motywacją ma być specjalna promocja z nagrodami, w której biorą udział wszystkie produkty marki Graal, a także Salatino.

Głównym nośnikiem kampanii będą spoty telewizyjne. Istotnym elementem działań reklamowych będzie też aktywność marki w sieciach handlowych.

Graal postawił na silną komunikację z użyciem nośników POS. W digitalu natomiast kampanię wspierać będą działania w aplikacjach zakupowych, polegające m.in. na impulsowej komunikacji z konsumentem, a także aktywnej komunikacji za pośrednictwem social mediów.

Kampania potrwa do 30 listopada.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa