Grand Prix CMO Awards dla Barbary Pasterczyk z ING Banku Śląskiego

Ogłoszono wyniki CMO Awards by Shortlist, konkursu, w którym top managerowie marketingu oceniają zgłoszenia koleżanek i kolegów zarządzających marketingiem reklamodawców. Tytuł Grand Prix otrzymała Barbara Pasterczyk, CMO w ING Banku Śląskim.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grand Prix CMO Awards dla Barbary Pasterczyk z ING Banku Śląskiego
fot. LinkedIn

CMO Awards to działanie firmy Shortlist Consulting i partnerów strategicznych. Celem projektu jest integracja środowiska szefów i szefowych marketingu, budowanie platformy komunikacji i wymiany doświadczeń pomiędzy liderami marketingu z firm/reklamodawców wszystkich branż.

Jest to cykliczna, coroczna nagroda, w ramach której szefowie i szefowe, top managerowie marketingu, reklamodawcy wyróżniają ze swojego grona koleżanki/ kolegów marketerów, którzy wdrożyli, lub zainicjowali najlepsze projekty transformacyjne, wzmacniające rolę marketingu jako kontrybutora wzrostu biznesu.

Oto przyznane nagrody:

Kategoria Digital Champion: wyróżnienie - Agata Łapińska-Kołodzińska(Polpharma) i Marcin Morawski (Dell), laureatka - Barbara Pasterczyk - ING Bank Śląski.

Kategoria Brand Guardian: wyróżnienie - Anita Gwizdek (The Lorenz Bahlsen Snack World) i Krzysztof Ziewiec (Blik), laureat - Zbigniew Wysocki (GoodValley).

Kategoria Omnichannel Leader: wyróżnienie - Małgorzata Kulczycka (CityFit) i Katarzyna Sikorska (Polski Lek), laureat - Krzysztof Ziewiec (Blik). Kategoria Creative Innovator: wyróżnienie - Szymon Skoczylas (Kompania Piwowarska) i Zbigniew Wysocki (GoodValley), laureat -Lech Wikaryjczyk (No Fluff Jobs).

Kategoria Commerce Master: wyróżnienie - Marcin Morawski (Dell), laureatki - Małgorzata Kulczycka (CityFit) i Anita Gwizdek (The Lorenz Bahlsen Snack World).

Kategoria Purpose Ambassador: wyróżnienie - Michał Leman (FlixBus), laureaci - Barbara Pasterczyk (ING Bank Śląski) i Patricjus Zięcik  (Henkel). Organizator zdecydował wręczyć poza konkursem nagrodę środowiska marketingowego Marcinowi Sienkowskiemu.

Grand Prix, które wspólnie z Martą Macke, CEO Shortlist Consulting, pomysłodawczynią i organizatorską konkursu CMO Awards wręczyli wszyscy partnerzy konkursu otrzymała Barbara Pasterczyk, CMO w ING Bank Śląski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"