Grandes Kochonos obsługę strategiczno-kreatywną działań reklamowych Wedla przejęła od agencji Team One, natomiast domem mediowym poprzednio pracującym dla marki był ZenithOptimedia. W przetargu Grandes Kochonos wygrał z Team One, DDB Warszawa, PZL, a OMD - z ZenithOptimedia, Universal McCann Poland.
Nowe firmy przygotowały już pierwszą kampanię czekolad Wedla, prowadzoną w styczniu i lutym pod hasłem „Lubię to” (przeczytaj więcej i zobacz spoty). Akcja wprowadziła lifestyle’owy format kreatywny, mocno odmienny od bajkowej konwencji Fabryki Przyjemności z poprzednich reklam marki (obejrzyj jedną z nich).
Obecnie Lotte Wedel poinformował, że z Grandes Kochonos i OMD zawarł stałe umowy obowiązujące do końca bieżącego roku.
Firmy odpowiadały też za niedawną kampanię Ptasiego Mleczka, nawiązującym stylistycznie do filmu „Amelia” (zobacz szczegóły).












