Ukazujący się w 32 krajach magazyn „Women’s Health”, wrześniowy numer poświęca dyskusji o kobiecym ciele, poprzedzonej przeprowadzoną wśród kobiet ankietą na temat akceptacji swojej fizyczności. Ciało kobiece opisywane jest w różnych aspektach - fizycznym, psychicznym i emocjonalnym.
We wszystkich edycjach jedną z okładek poświęcono aktorce Sofii Vergara, znanej m.in. z serialu „Współczesna rodzina” czy filmu Woody’ego Allena „Casanova po przejściach”. To właśnie ta okładka trafi do polskich prenumeratorów. Na pozostałe trzy okładki rodzimego wydania trafiły: Grażyna Wolszczak, Odeta Moro i Anna Wendzikowska.



- Ideę wrześniowych numerów z nagimi gwiazdami poprzedziła międzynarodowa ankieta, jaką redakcje „Women’s Health” przeprowadziły w 20 krajach. Jej tematem była akceptacja własnego ciała - wyjaśnia redaktor naczelna polskiej edycji magazynu, Aneta Martynów.
Polki w tej ankiecie wypadły najsłabiej: otwarcie przyznawały, że nie akceptują swojego ciała. Dlatego polska edycja magazynu postanowiła wzmocnić międzynarodowy przekaz, a zapraszając rodzime gwiazdy - rozpocząć dyskusję na temat percepcji kobiecego ciała. - Skoro, jak wynika z ankiety, tylko 5 proc. kobiet dobrze czuje się w swoim ciele nago, jest o czym dyskutować - uzasadnia Aneta Martynów.
Ambasadorkami programu „Women’s Health” - „Naga prawda o kobietach” zostały: Grażyna Wolszczak, Odeta Moro, Anna Wendzikowska, Anna Orłowska, Kamila Szczawińska i Tamara Gonzalez Perea (Macademian Girl). Autorką zdjęć jest Marlena Bielińska.












