Great Open House dla Palmolive

Trwa promocja konsumencka produktów linii Palmolive Thermal Spa i Palmolive Aromatherapy realizowana przez agencję Great Open House.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Celem akcji prowadzonej przez Great Open House jest kreowanie pozytywnego wizerunku marki Palmolive jako eksperta w codziennej pielęgnacji, poprzez przybliżenie klientom oferty produktów dwóch linii - Palmolive Thermal Spa oraz Palmolive Aromatherapy, ze szczególnym naciskiem na nowość - Aromatherapy Vitality.

W czasie akcji promocyjnej kosmetyki obu wymienionych linii Palmolive można nabyć w atrakcyjnych cenach. Dodatkowo do każdego produktu linii Palmolive Thermal Spa dodawana jest loofah gratis, natomiast za zakup artykułu linii Palmolive Aromatherapy konsumentka otrzyma w prezencie kosmetyczkę.

Promocja realizowana jest w sieciach hal Key Account oraz Cash & Carry w dniach od 23 czerwca do 16 lipca br. W terminie od 7 do 29 lipca br. akcja obejmie zasięgiem również wybrane warszawskie hale Tesco.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu