Gremi Media w letniej ofercie reklamowej łączy prasę i internet

Gremi Media, wydawca m.in. „Rzeczpospolitej”, „Parkietu”, „Uważam Rze”, „Bloomberg Businessweek Polska” i „Sukcesu”, wprowadziło letnią ofertę reklamową, w której dostępne są pakiety łączące tytuły prasowe i serwisy internetowe firmy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Oferta Gremi Media łącząca papier i internet obejmują dodatki tematyczne z cyklu „Dobra Firma” wprowadzone w maju br. w wydaniu papierowym „Rzeczpospolitej” i w serwisie rp.pl. Są one podzielona na kilka pakietów: Dobra Firma, Energia i surowce, Finanse i ubezpieczenia, Telekomunikacja i IT oraz Samorząd.

Wydawnictwo proponuje też wakacyjne pakiety dla reklamodawców tylko w swoich tytułach prasowych. I tak zamawiając jedną reklamę w „Rzeczpospolitej” lub „Parkiecie”, drugą (tego samego formatu, w tym samym tytule) otrzymuje się za darmo (jeśli zostanie zamieszczona w tym samym tygodniu) lub o połowę taniej (przy jej publikacji w kolejnym tygodniu). Z kolei reklama w formacie całej strony, junior page lub pół strony w „Bloomberg Businessweek Polska” oraz środowym i weekendowym (w sekcji „Plus Minus”) wydaniu „Rzeczpospolitej” kosztuje tyle, co reklama w środowej „Rzeczpospolitej”. We wtorkowej „Rzeczpospolitej” wszystkie ogłoszenia kosztują 30 proc. mniej niż poprzednio, natomiast w sekcji „Komunikaty” dostępne są trzecia emisja reklamy gratis, bezpłatny moduł dodawany do trzech wykupionych oraz brak dopłaty za kolorową reklamę.

Ofertę serwisów internetowych Gremi Media podzielono na kilka pakietów: Top Management (rp.pl, parkiet.com, ekonomia24.pl, zyciewarszawy.pl), MSP (rp.pl, sukcesmagazyn.pl, bloombergbusinessweek.pl), Finanse (ekonomia24.pl, parkiet.com, bloombergbusinessweek.pl), SOHO (rp.pl; parkiet.com, ekonomia24.pl), Wiadomości/Opinie/Newsroom (rp.pl, zyciewarszawy.pl, uwazamrze.pl, przekroj.pl) oraz Pakiet Mazowiecki (zyciewarszawy.pl, rp.pl - geotargetowanie na województwo mazowieckie, kulinarnik.pl, warszawianki.pl).

- Letnia oferta specjalna ważna jest do 14 września br. i jest początkiem strategicznych zmian związanych z dystrybucją i ofertą reklamową wydawnictwa - zapowiada Witold Trzciński, dyrektor biura reklamy i ogłoszeń Gremi Media. -  Mamy pewność, że obecnie przedstawiona oferta jest nie tylko zachętą do kontynuowania współpracy z obecnymi partnerami ale także stanie się ciekawą propozycją dla tych którzy chcą rozpocząć współpracę z naszymi odświeżonymi tytułami - dodaje.

Według danych ZKDP średnia sprzedaż ogółem „Rzeczpospolitej” w maju br. wyniosła 65 991 egz., a „Parkietu” - 3 640 egz. (zobacz szczegóły), natomiast „Uważam Rze” - 17 880 egz., a „Przekroju” - 18 360 egz. (dane z kwietnia br. - przeczytaj więcej). Z kolei serwisy internetowe Gremi Media zanotowały w kwietniu 2 mln użytkowników, 25,4 mln odsłon oraz 13 minut i 44 sekundy na użytkownika (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji