Agencja Energy BBDO wygrała przetarg na obsługę marketingową dwóch segmentów biznesowych mBanku - klienta masowego oraz młodego.
Przetarg był wieloetapowy, trwał kilka miesięcy. Zadania przetargowe obejmowały przygotowanie strategii i rozwiązań kreatywnych dla poszczególnych segmentów biznesowych banku.
Energy BBDO powierzono obsługę największego obszaru biznesowego - klienta masowego – oraz linii biznesowej klienta młodego w wieku 13-24 lata. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksową strategiczno-kreatywną obsługę obu segmentów we wszystkich kanałach komunikacyjnych.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/mbank-podnosi-oplaty-7-zl-za-karte-debetowa-i-2-5-zl-za-wyplaty-z-bankomatow-dlaczego-od-kiedy,7171055317403265a ##
Z kolei Grey Group Poland zajmie się obsługą strategiczną mBanku w obszarze MŚP i klienta zamożnego. Agencja kontynuuje tym samym 6-letnią współpracę z mBankiem. Współpraca z tymi agencjami ma charakter długofalowy.

mBank wybierając do współpracy agencję Energy BBDO zakończył tym samym trwającą od kilku lat kooperację z agencją VMLY&R Poland.
W pierwszej połowie czerwca mBank zakończył przetarg dotyczący jego obsługi public relations w Polsce, Czechach i na Słowacji – wybrał w nim agencję Solski Communications.











