Zwycięski spot nosi nazwę „Inspired” i przedstawia różne sytuacje, w których profesjonalni i amatorscy fotografowie poświęcają się oraz wykazują kreatywnością by uchwycić jak najlepsze ujęcia.
Przedstawiono tutaj m.in. próby fotografowania z lampą błyskową w jaskini pełnej nietoperzy czy uchwycenia toczącej się po ulicy płonącej opony. Całość kończy szybki pokaz wykonanych zdjęć.
Za reklamę odpowiada agencja Grey New York. Wyprodukowała ją firma MJZ, a rolę reżysera pełnił Nicolai Fuglsig. Wygrana ta przerwała 4-letnią passę agencji Wieden + Kennedy, która w tym roku była nominowana za spot „Jogger” zrealizowany dla Nike’a.
Dwie pozostałe nominacje do tej nagrody to opracowany przez BBH i Google Creative Lab „Jess Time” promujący przeglądarkę Chrome oraz będący reklamą Grey Poupon's „The Chase” autorstwa agencji Crispin Porter + Bogusky.

W tym roku nagrody Emmy rozdano po raz 65.











