Grey wygrał globalny przetarg Carlsberga

Sieć reklamowa Grey Europe zdobyła budżet reklamowy Carlsberga. W efekcie wygranego przetargu będzie obsługiwała portfolio marek bezalkoholowych duńskiego koncernu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grey wygrał globalny przetarg Carlsberga

Pierwsze kampanie reklamowe autorstwa Grey Europe będzie można oglądać na początku 2020. Mają zostać oparte o znaną już platformę kreatywno-strategiczną "Probably.." ("Prawdopodobnie…") z naciskiem na zmianę postrzegania piwa bezalkoholowego.

Kwoty zlecenia ani czasu trwania umowy nie ujawniono.

Obsługą reklamową alkoholowych marek koncernu (w tym flagowej Carlsberg) zajmuje się agencja Fold7, która do tej pory przygotowywała kampanie także dla marek bezalkoholowych.

W 2018 roku Carlsberg wprowadził do sprzedaży bezalkoholowe piwo o właściwościach izotonicznych - Birell. Dwa lata wcześniej na rynku zadebiutował Carlsberg Non Alcoholic w puszce 0,33 l.

W Polsce Carlsberg ma w portfolio takie marki jak Carlsberg, Kasztelan, Somersby i Okocim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele