Reklama w czasie transmisji Ligi Mistrzów w Canal+. Nowy format

Group One, do której należą takie agencje, jak Value Media, Chage Serviceplan kupiła od Canal+ na wyłączność nową formę reklamową, która nigdy dotąd nie była w emisji telewizyjnej. Produkt Golden Spot to 30-sekundowy spot emitowany bezpośrednio przed meczami Ligi Mistrzów UEFA w sezonie 2024/2025, wyświetlany już po wejściu piłkarzy na murawę.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Reklama w czasie transmisji Ligi Mistrzów w Canal+. Nowy format

Group One umożliwi reklamodawcom pojawienie się ze spotem telewizyjnym podczas meczów Ligi Mistrzów UEFA w momencie, gdy piłkarze będą już na boisku, a widzowie przed telewizorami. Emisja nowego formatu reklamowego Golden Spot na antenie stacji Canal+ ma bowiem miejsce tuż po hymnie, a przed pierwszym gwizdkiem sędziego. W czasie każdego z 167 meczów (podczas których dostępny będzie Golden Spot) najbardziej prestiżowych rozgrywek piłkarskich na świecie wyemitowany zostanie wyłącznie jeden spot, a Group One wykupiło prawo do wszystkich emisji. 

- To najbardziej prestiżowe lokowanie marek podczas spotkań Ligi Mistrzów, jakie dotychczas umożliwiała telewizja. W momencie hymnu już 100 proc. uwagi widzów i fanów Ligi Mistrzów jest na małym ekranie, a więc też na spocie, który będzie emitowany tuż przed rozpoczęciem gry - mówi Bartosz Kuczyński, buying intelligence director w Group One Media (spółki mediowe Group One). 

- Nawiązaliśmy współpracę z Canal+ wykupując cały pakiet na wyłączność, bo wierzymy, że ten zupełnie nowy format daje możliwość wyróżnienia komunikacji Klientów na tle reklamowego clutteru. Na Takie rozwiązania stawiamy, udostępniając je przede wszystkim Klientom z naszego portfolio - dodaje.

grafika

Czytaj też: Liga Mistrzów na 3 urządzeniach jednocześnie

Spot w telewizji i online

Produkt Golden Spot gwarantuje obecność w telewizji oraz równolegle w serwisie Canal+ Online. Spoty mają docierać do grupy odbiorców z całej Polski, dając gwarancję wysokich zasięgów w ramach meczów Ligi Mistrzów UEFA

Premiera produktu miała miejsce w minioną środę 14 sierpnia przy okazji meczu o Superpuchar Europy, rozgrywany pomiędzy Realem Madryt, a Atalantą Bergamo. Pierwszym reklamodawcą, który skorzystał z tej unikatowej formy był Orange - klient z portfolio Value Media.

Po raz pierwszy w rozgrywkach Ligi Mistrzów UEFA wystąpi 36 klubów, a każdy z nich rozegra osiem meczów z innym rywalem (cztery u siebie i cztery na wyjeździe). Najważniejszą ze zmian w Lidzie Mistrzów sezonu 2024/2025 będzie zastąpienie fazy grupowej fazą ligową (wg tzw. systemu szwajcarskiego, zaczerpniętego z rozgrywek szachowych), co zdaniem UEFA ma zapewnić jeszcze większą różnorodność meczów. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące