GroupM kończy współpracę z RECMA, zaczyna z COMvergence

Sieć GroupM (WPP), do której należą takie domy mediowe, jak Wavemaker, Mediacom, Mindshare rozpoczyna stałą współpracę z globalną niezależną firmą badawczą COMvergence. Oznacza to koniec dotychczasowej współpracy z RECMA, która dotychczas zajmowała się dla GroupM danymi związanymi z obsługą klientów agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
GroupM kończy współpracę z RECMA, zaczyna z COMvergence

Decyzja GroupM związana jest z tym, że agencje mediowe na całym świecie podejmują wszelkie działania, by być postrzegane jako bardziej przejrzyste w swojej działalności, zwłaszcza w zakresie rozliczeń budżetów obsługiwanych reklamodawców.

COMvergence, podobnie jak RECMA zajmuje się sprawozdawczością i analizą biznesowych danych komercyjnych, gromadzi je i zestawia, a poddając analizie określa rynkową pozycję agencji.

GroupM już współpracował z COMvergence – od 3 lat, dodając każdego roku kolejne rynki swojej działalności do analizy. Teraz zawarto globalną umowę o partnerstwie, w ramach której firma badawcza zobowiązała się zwiększyć dokładność swojej metodologii oraz raportowania z rocznym audytem zewnętrznej, akredytowanej firmy audytorskiej.

Z danych COMvergence wynika, że GroupM ma obecnie 28,8 proc. udział w rynku obsługiwanych budżetów mediowych i bilans w wysokości 45,5 mld dolarów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu