Growth Summer Days: zapraszamy na cykl darmowych webinarów dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych

14 lipca odbędzie się pierwszy webinar z cyklu Growth Summer Days dedykowany osobom szukającym innowacyjnych pomysłów i rozwiązań z zakresu web analityki i UX dla swoich produktów czy usług w digitalu. Inicjatywa organizowana jest przez agencję komunikacji digitalowej Artegence i firmę technologiczną Efigence, a wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.

materiał partnera
materiał partnera
Udostępnij artykuł:
Growth Summer Days: zapraszamy na cykl darmowych webinarów dla osób odpowiadających za online marketing i UX produktów cyfrowych

Spotkania skierowane są do branży – osób, które na co dzień pracują przy projektach dotyczących stron, portali czy sklepów internetowych oraz aplikacji mobilnych – ale także tych, którym tematyka web analityki czy UX jest po prostu bliska. Uczestnicy dowiedzą się m.in.:

- Jak generować wzrost sprzedaży online dzięki dobrze dopasowanej analityce i odpowiednio skrojonemu UX;

- Jak zwiększyć liczbę konwersji czy zaangażowania użytkowników;

- Jak tworzyć rozwiązania out of the box;

- Jakie są trendy w web analityce i UX oraz przyszłość tych obszarów.

Zapisz się na Growth Summer Days: https://artegence.com/growth-summer-days/  

Inicjatywa Growth Summer Days ma na celu zainspirować uczestników do konkretnych działań, dzięki którym to, za co odpowiadają, będzie unikatowe. Eksperci Artegence i Efigence chcą pokazać, jak pracują i czym się kierują, tworząc strony oraz aplikacje, które sprzedają i świetnie promują produkty czy usługi. Wziąć udział w spotkaniach mogą wszyscy, którzy są zainteresowani ich tematyką.  

Wakacyjny okres jest często idealnym momentem na poszerzanie wiedzy – w luźniejszej, letniej atmosferze. To też dobry czas na otworzenie się na nowe możliwości i nowe rozwiązania, co właśnie chcemy osiągnąć poprzez Growth Summer Days. Planujemy ukazać, w jaki sposób dotrzeć do swoich celów biznesowych dzięki odpowiednim narzędziom czy procesom z zakresu web analityki i UX. Serdecznie zapraszamy – Anna Moczulska, Senior Digital Analyst w Artegence.

Poprzez Growth Summer Days chcemy pokazać, jak marki mogą wykorzystać web analitykę i działania z obszaru user experience do zwiększenia konwersji, wzrostu zaangażowania użytkowników i nawiązania z nimi długotrwałej relacji. Zatem do wszystkiego, co finalnie przekłada się na sprzedaż online. Opowiemy, jak dziś, w 2022 roku, najlepiej rozpocząć i poprowadzić działania z tych obszarów. Zwrócimy uwagę na rzeczy, o których w codziennej pracy często nie pamiętamy, a które mogą przenieść nasze produkty i usługi cyfrowe daleko do przodu – dodaje Paweł Dunia, UX Director w Efigence.

Plan webinarów:

14 lipca 2022, godz. 11-11:30 – Czy w 2022 r. skuteczne śledzenie użytkowników na stronie jest w ogóle jeszcze możliwe?  

Anna Moczulska, Senior Digital Analyst w Artegence

28 lipca 2022, godz. 11-11:30 – Koncept UX – rakieta, która wzniesie Twoje działania na orbitę.

Paweł Dunia, UX Director w Efigence

11 sierpnia 2022, godz. 11-11:30 – Dlaczego GA4 to przyszłość analityki digitalowej?

Anna Moczulska, Senior Digital Analyst w Artegence    

25 sierpnia 2022, godz. 11-11:30 – Zmierz, zrozum użytkownika, zoptymalizuj i przede wszystkim... powtórz.  

Czyli, dlaczego UX musi być długofalowym procesem, a nie jednorazowym projektem.

Paweł Dunia, UX Director w Efigence

Czego się dowiesz z pierwszych dwóch webinarów:

Czy w 2022 r. skuteczne śledzenie użytkowników na stronie jest w ogóle jeszcze możliwe?  

- Jak poradzić sobie z coraz większą utratą danych i co ją powoduje.  

- Jak wdrożyć analitykę webową zgodnie z RODO.  

- Jak śledzić użytkownika poruszającego się między różnymi urządzeniami.  

- Dlaczego Google postanowiło wprowadzić nową wersję Google Analytics i do czego dąży technologiczny gigant.  

- Jak można śledzenie i zachowania użytkowników przekuć na większą liczbę klientów i wyższą sprzedaż.

Koncept UX – rakieta, która wyniesie Twoje działania na orbitę

- Co to jest koncept UX i dlaczego stał się on ulubionym narzędziem rozwojowym dla wielu brandów.

- Jak koncepty UX-owe mogą pomóc Ci odkrywać, wprowadzać i testować innowacje.

- Jak używać konceptów UX jako narzędzia w drodze do lepszej konwersji.

 W jaki sposób koncept UX pomoże Ci w staraniach o budżet na nowy projekt, w przekonaniu stakeholderów do Twoich pomysłów i w innych codziennych zmaganiach wewnątrz Twojej organizacji.

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ – uczestnicząc w nim, posiadacze certyfikatów otrzymują 2 punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to międzynarodowy program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych. Więcej informacji dimaq.pl

Dlaczego spotkania z Artegence i Efigence?

Artegence jest jedną z największych i najdłużej funkcjonujących agencji komunikacji digitalowej w Polsce. Od 1995 roku projektuje rzeczywistości dla marek. W oparciu o kreację, design, strategię i najnowsze technologie buduje projekty, które w twórczy  i skuteczny sposób komunikują oferty klientów agencji.

Efigence jest firmą technologiczną specjalizująca się w projektowaniu i wdrażaniu dedykowanych rozwiązań dla sektora finansowego. Od wielu lat współpracuje z największymi bankami w Polsce i zagranicą świadcząc usługi   z zakresu custom software developmentu, UX/UI i consultingu.    Podczas Growth Summer Days dzielimy się naszym doświadczeniem i know-how, które od wielu lat zdobywamy, pracując dla największych, globalnych marek   i dostarczając autorskie rozwiązania z obszaru digital.

materiał partnera
Autor artykułu:
materiał partnera
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"