Grupa Eskadra przygotuje spot do rządowej kampanii o bezpieczeństwie ruchu drogowego

Grupa Eskadra po wygranym przetargu Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa zajmie się kreacją i produkcją spotu do społecznej kampanii dotyczącej bezpieczeństwa pieszych. Pokonała w nim siedmiu konkurentów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grupa Eskadra przygotuje spot do rządowej kampanii o bezpieczeństwie ruchu drogowego

W przetargu Grupa Eskadra walczyła z takimi firmami, jak Infinity Wojciech Dołhun, Jero SA z Propeller Film, Fabryka Komunikacji Społecznej, Advalue, Agencja Reklamowa dsk, Simple Frame oraz konsorcjum firm SCPROJECTS i Black_Rabbit.

Przetarg dotyczył przygotowania kreacji, produkcji i postprodukcji dwóch spotów (o czasie trwania 15, 30 i 45 sek.) oraz projektu plakatu graficznego na potrzeby kampanii społecznej dotyczącej tzw. niechronionych uczestników ruchu drogowego, czyli pieszych. Dodatkowo agencja ma przygotować hasło przewodnie, które ma być wykorzystywane jako tzw. umbrellabrand kampanii.

Grupa Eskadra wyceniła swoją ofertę na 547,4 tys. zł netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"