Nowy logotyp ściśle nawiązuje do dotychczasowego znaku graficznego Eurozetu z charakterystycznym czerwonym nawiasem.
Jak czytamy w komunikacie, modyfikacja identyfikacji wizualnej to jeden z efektów połączenia struktur Eurozetu i Grupy Radiowej Agora. Wspólna identyfikacja wizualna obu grup będzie się znajdować pod szyldem - Grupa Eurozet.

Kolejnym etapem działań komunikacyjnych będzie implementacja nowego logotypu i stworzenie nowej korporacyjnej strony internetowej.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/eurozet-grupa-radiowa-agory-sztab-operacyjny-kto-tam-jest-konsolidacja,7169675809326721a ##
27 lutego br. Agora przejęła 11 proc. udziałów w Eurozetu, stając się większościowym udziałowcem (51 proc.) spółki. 1 marca br. została podjęta decyzja o wspólnej identyfikacji Eurozetu i Grupy Radiowej Agora i przyjęciu wspólnej marki Grupa Eurozet.
W skład grupy wchodzi obecnie 9 stacji radiowych: Radio ZET, TOK FM, Złote Przeboje, Antyradio, Radio Plus, Meloradio, Radio Pogoda, Rock Radio i Chillizet; serwis muzyczno-podcastowy Tuba oraz serwisy internetowe, w tym m.in.: Radiozet.pl, Tokfm.pl, Planeta.pl i Antyradio.pl.











