Grupa K2 prowadzi działania promocyjne dla marki Glacéau vitaminwater® w Polsce

Agencja K2, na zlecenie The Coca-Cola Company, przygotowała kampanię dla nowego produktu - Glacéau vitaminwater® – jednej z najbardziej znanych marek napojów funkcjonalnych na wielu rynkach. Działania mediowe w obrębie digital prowadzi zespół K2 Media.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja K2 jest odpowiedzialna za przygotowanie strategii komunikacji i wdrożenie produktu na rynek oraz materiały POS. Prowadzone będą również działania z zakresu marketingu relacji, uwzględniające współpracę z trendsetterami.

K2 Media, odpowiada za zakup mediów digital oraz kampanię reklamową prowadzoną w wybranych tytułach lifestylowych on-line. Całości towarzyszą działania SEM oparte o Google AdWords.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"