Grupa K2 zdobyła w przetargu międzynarodową obsługę Cerrad

Agencje K2 i K2 Precise (dawnej K2 Media) wygrały przetarg na digitalową promującą markę akcesoriów budowlano-remontowych Cerrad.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Grupa K2 zdobyła w przetargu międzynarodową obsługę Cerrad

Współpraca obejmuje początkowo 6 rynków europejskich oraz USA, z planem rozwoju na kolejne kraje.

K2 i K2 Precise odpowiadają za międzynarodową obsługę marki Cerrad w mediach społecznościowych (FB, Instagram, Linkedin). Agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie social mediowych stron klienta, tworzenie treści (w tym filmów 360) oraz organizację działań skierowanych do architektów, projektantów wnętrz i studentów ASP.

K2 zajmie się także stroną internetową klienta, wesprze jego współpracę z designerami oraz działania PR. K2 Precise zaś zakupi media oraz zrealizuje kampanie SEO i SEM.

Umowa ma charakter długoterminowy.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"