Grupa Kolastyna i Miraculum w TVN Style

Grupa Kolastyna rozpoczęła promocję Złotej Orchidei, nowej linii Miraculum (marki znajdującej się w portfolio grupy).

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Billboard sponsorski Złota Orchidea emitowany jest we wrześniu w programie Lekcja Stylu w TVN Style. Działaniom telewizyjnym towarzyszy reklama w prasie kobiecej: w Wysokich Obcasach, Twoim Stylu, Gali , Pani  oraz w Poradniku Domowym. Czas trwania kampanii prasowej to wrzesień – listopad 2006.

 „Złota Orchidea to seria przeznaczona dla kobiet dojrzałych, świadomych swoich potrzeb, swojego piękna i kobiecości. Kobiet, które wymagają od ulubionej marki i kosmetyku znacznie więcej, niż tylko ładnego opakowania czy dobrej ceny. Dlatego wybraliśmy modelkę o nieklasycznej urodzie. Również projekt graficzny – motyw w kolorystyce czarno białej – nie jest dziełem przypadku. Za najbardziej odpowiednią stację do promowania naszej serii uznaliśmy TVN Style” – powiedziała Anna Mamczur, Dyrektor ds. Promocji i PR Grupy Kolastyna SA.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"