Gify z wizerunkiem influencerów i produktem klienta umieszczane są na profilu twórcy na platformie Giphy. Stamtąd, dzięki odpowiedniej optymalizacji pod algorytm platformy, mogą być dystrybuowane na Facebooku, WhatsAppie czy w Messengerze (po wpisaniu odpowiedniej frazy w zintegrowanej wyszukiwarce).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lttm-zamyka-mellon-media ##
Gify w komunikacji marek
Tak stworzone gify mogą być zarówno wykorzystywane przez samą markę we własnej komunikacji, przez influencera na jego profilach w mediach społecznościowych lub przez samych użytkowników.
- Gify są masowo obecne w internecie od lat, ale prawie żadna marka nie traktuje ich jako nośnika reklamowego i dobrego kanału dotarcia - komentuje Cyber Marian. - Kiedy jednak zobaczyliśmy milionowe zasięgi generowane przez nasze gify, postanowiliśmy przetestować je jako narzędzie marketingowe. Najlepsze z nich mają aktualnie ponad 130 milionów odsłon każdy - dodaje twórca. Gify na profilu Cyber Mariana (i z jego wizerunkiem) mają już łącznie ponad pół miliarda wyświetleń.

Jedną z pierwszych kampanii z wykorzystaniem gifów Cyber Marian zrealizował dla marki Gaminate - producenta profesjonalnych suplementów dla graczy. Teraz wspólnie z LTTM podobna usługa będzie dostępna dla wszystkich klientów i twórców zrzeszonych w sieciach partnerskich LTTM (LifeTube, TalentMedia i Gameset).
Przychody grupy LTTM - utworzonej jesienią ub.r., po tym jak Mediacap sfinalizował kupno Lifetube'a i Gamellon, w drugim kwartale br. szacunkowo zmalały rok do roku o 6 proc.











