Grupa Mokate finalizuje trzy przetargi reklamowe

Grupa Mokate, producent kaw tej marki oraz herbaty Loyd jest w trakcie rozstrzygania trzech przetargów reklamowych, w których wybierze agencje do współpracy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Grupa Mokate finalizuje trzy przetargi reklamowe
Michal Marecki

Michał Marecki, dyrektor marketingu Grupy Mokate przekazał w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że obecnie finalizowane są trzy przetargi reklamowe.

Dotyczą one scenariuszy spotów telewizyjnych dla poszczególnych marek należących do Mokate. Ich szczegółów nie ujawnia. Wiadomo, że do każdego z nich zaproszono po 4 agencje reklamowe a wybór zwycięzców ma nastąpić jeszcze w sierpniu.

- Jeżeli chodzi o aktywność to stawiamy na multi-channel brand storytelling. Chcemy efektywnie dotrzeć do grupy docelowej i optymalizować środki wydawane na komunikację oraz z powodzeniem konkurować z markami o ugruntowanej świadomości i wyrazistym wizerunku - podkreśla w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Michał Marecki.

Funkcję dyrektora marketingu Mokate pełni od niedawna. Na stanowisku tym zastąpił Agnieszkę Janikowską.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji