Nowa organizacja pracy w obszarze realizacji kampanii reklamowych i contentowych ma na celu integrację działań, która przełoży się na większą skuteczność kampanii realizowanych dla klientów Grupy naTemat.pl — czytamy w komunikacie prasowym.
Powstałe Studio Kampanii Reklamowych i Projektów Specjalnych łączy dotychczasowe Internetowe Centrum Produkcyjne z nowymi obszarami. Włączono do niego dział AdOps, który technicznie obsługuje kampanie reklamowe - od artykułów sponsorowanych i filmów, po automatyczne wyświetlanie reklam programmatic.
Nowy zespół zapewnia pełne wsparcie techniczne, współpracując z kierownikami projektów, grafikami i dziennikarzami tworzącymi treści reklamowe.
Paraliż rządu USA, rewolucja w sklepach i afera Pegasusa | NA:BIEŻĄCO

Rafał Jankowski dyrektorem ds. kampanii i contentu komercyjnego w naTemat.pl
Rafał Jankowski ma ponad 12 lat doświadczenia w branży internetowej i reklamowej. Od 2023 roku kierował Centrum Produkcyjnym Grupy naTemat.pl, nadzorując tworzenie treści reklamowych i współpracę z klientami, domami mediowymi oraz agencjami.
W nowej roli będzie odpowiedzialny za cały proces - od pomysłu na kampanię po jej techniczną realizację.
"To naturalny krok w rozwoju naszej organizacji. Rafał udowodnił, że potrafi łączyć planowanie strategiczne z codzienną pracą zespołu. Dzięki jego doświadczeniu tworzymy nowoczesne studio, które integruje kreatywność z technologią" – mówi Katarzyna Łapińska, creation & execution director.











