Grupa Nokaut odpala “Królestwo łazienek” i wchodzi w segment serwisów tematycznych

Grupa Nokaut, właściciel porównywarki cen Nokaut.pl powiększa katalog swych serwisów o KrólestwoŁazienek.pl - serwis poświęcony urządzaniu łazienki. “Królestwo” to przełomowy projekt w działalności porównywarki, dający jej użytkownikom kompleksowe wsparcie w zakupie produktów łazienkowych oraz ich aranżacji. Dla Grupy Nokaut to znaczący krok na drodze przekształcania Nokaut.pl w platformę handlową.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Nowy serwis to ukłon Nokautu w stronę użytkowników zainteresowanych urządzaniem łazienki. To kopalnia artykułów, porad i inspiracji, dzięki którym osoby planujące jej aranżację lub remont dowiedzą się w jaki sposób modnie i funkcjonalnie urządzić to pomieszczenie. Użytkownicy “Królestwa” mogą też liczyć na praktyczne porady eksperta, quizy oraz wskazówki pomocne w wyborze odpowiednich sprzętów.

“Królestwo” to nasza mała nokautowa rewolucja - ocenia Fabian Adaszewski, PR Manager Grupy Nokaut SA, właściciela porównywarki Nokaut.pl. - To kolejny milowy krok na drodze przekształcania Nokautu - porównywarki, w Nokaut - platformę handlową. Serwis tematyczny w zaproponowanej przez nas formie pozwala bowiem każdemu potencjalnemu klientowi odnaleźć inspiracje i porady związane z urządzaniem łazienki i zasięgnąć tych informacji przed porównaniem cen oraz zakupem wybranych produktów. To dla Użytkowników Nokautu solidne wsparcie przed zakupowe.

Serwis oferuje użytkownikom możliwość zapoznania się z atrakcyjnymi, wyselekcjonowanymi produktami w zupełnie nowym kontekście, w przestrzeni pełnej wiedzy, informacji i inspiracji. “Królestwo” docelowo zaoferuje swoim użytkownikom kompleksową ofertę zawierającą możliwość wyboru, zastosowania i aranżacji danego produktu w przestrzeni, zapewniając wachlarz atrakcyjnych, kreatywnych propozycji i porad. Prezentowane produkty pochodzą w większości ze współpracujących z Nokautem sklepów internetowych, a integracja z porównywarką daje możliwość szybkiego porównania cen wybranych produktów.

Nasz serwis to znaczący krok w kierunku tworzenia nowych, lepszych doświadczeń konsumenckich, obejmujących nie tylko kontakt z produktem i najważniejszymi o nim informacjami, ale i kompleksową prezentację produktu w przestrzeni w jakiej funkcjonuje - mówi Piotr Bucki, Koordynator i Redaktor Prowadzący serwisu. - W przypadku produktów stanowiących o wystroju przestrzeni mieszkalnej - w tym przypadku łazienkowej - jest to szczególnie ważne. Klienci potrzebują inspiracji. Chcą kupić atrakcyjny przedmiot, ale i wiedzieć co zrobić by równie atrakcyjnie prezentował się w swojej przestrzeni – chciałby wiedzieć jak ją stosownie dobrać do swojej łazienki. Tworząc treści dbamy o to, by były naprawdę przydatne - dodaje Bucki.

W nowym projekcie Nokaut zdecydowanie postawił na użyteczność, nowoczesny wygląd i nowy sposób przekazywania treści. Ważnymi, zwracającymi uwagę elementami “Królestwa” są duże, wyraźne zdjęcia produktów, dzięki którym serwis prezentuje się nowatorsko i zachęca użytkowników do wyszukiwania wciąż nowych informacji na jego stronach. Nokaut skupił się na jednym segmencie najpopularniejszej kategorii zakupów internetowych - Dom i ogród, jednak przedstawiciele porównywarki nie wykluczają stworzenia innych serwisów o różnorodnej tematyce, związanych z popularnymi obszarami e-commerce.

Porównywarka cen Nokaut.pl ma ponad 2,9 mln realnych użytkowników (Megapanel PBI/Gemius, czerwiec 2012), 13 mln ofert i współpracuje z niemal 3.500 e-sklepami. Obroty w sklepach internetowych wygenerowane dzięki Nokaut.pl w 2011 roku szacuje się na kwotę około 1 miliarda złotych.

W styczniu 2012 roku Nokaut.pl zajął– w rankingu przygotowanym przez serwis Wirtualnemedia.pl –pierwsze miejsce wśród polskich porównywarek cen, nieznacznie wyprzedzając Ceneo.pl.Jednocześnie Grupa Nokaut zdobyła lepszą pozycję niż serwis Ceneo.pl w rankingu aplikacji AppStore (sklep z oprogramowaniem dla smartfonów iPhone).

W 2010 roku Grupa Nokaut - jako jedyna firma z Polski - została wyróżniona w międzynarodowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE w kategorii wschodzących gwiazd.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"