
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Po raz kolejny Grupa Oknoplast zaangażowała się w finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, który odbędzie się w niedzielę 14 stycznia 2018 roku. Z tej okazji krakowski producent przekazał na aukcję niezwykły prezent dla fanów Interu Mediolan oraz Olympique Lyon. Celem tegorocznej zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie pozyskanie środków dla wyrównania szans w leczeniu noworodków na podstawowych oddziałach neonatologicznych. Do akcji po raz kolejny zdecydowała się włączyć Grupa Oknoplast, która wsparła fundację darowizną, a także przekazała na aukcje charytatywne legendarną koszulkę znanej włoskiej drużyny piłkarskiej Inter Mediolan oraz szalik słynnego francuskiego klubu Olympique Lyon – unikatowe, niedostępne na co dzień na rynku gadżety, które stanowią trofeum dla każdego miłośnika piłki nożnej. – W ramach strategii marketingowej związanej z ekspansją na inne rynki europejskie Grupa Oknoplast była sponsorem Interu Mediolan oraz Olympique Lyon, wspierając zarazem uczciwą rywalizację sportową. Cieszymy się, że dzięki tamtej decyzji dziś możemy przekazać na rzecz zbiórki WOŚP tak unikatowe przedmioty i wspomóc fundację w walce o równe szanse dla noworodków na oddziałach neonatologicznych – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu, Grupa Oknoplast. – Mam nadzieję, że zarówno koszulka Interu Mediolan, jak i szalik Olympique Lyon będą wspaniałymi gadżetami dla kibiców sportowych, a wpłacona kwota znacząco zasili tegoroczną zbiórkę, którą sami, jako Grupa Oknoplast, zdecydowaliśmy się wesprzeć także finansowo – dodaje. Zbiórka to długodystansowy cel Finał zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbywa się co roku w drugą niedzielę stycznia. W wydarzeniu bierze udział 1700 sztabów w Polsce i na całym świecie oraz 120 tys. wolontariuszy wspierających fundację w organizacji całej akcji, a wielu z nich gra z Orkiestrą już od lat. Działalność na rzecz organizacji stała się tradycją także dla Grupy Oknoplast, która stale współpracuje z centrum rekreacyjno-edukacyjnym Solne Miasto w Wieliczce, aktywnie angażującym się w obchody finału w regionie. OKNOPLAST press box

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
