– Jesteśmy z Klubem Koszykówki Włocławek od blisko 30 lat, wpisując się w sportową historię tego miasta. Wiemy ile dla jego mieszkańców znaczy ta drużyna i jak dumni są z osiąganych przez nią sukcesów. My również. Dlatego, pomimo trudniejszego okresu, będziemy kontynuować nasze wsparcie, choć w ograniczonym zakresie, pozostając sponsorem tytularnym włocławskiego klubu. Anwil to marka mocno zakorzeniona w świadomości kibiców i chcemy, by tak pozostało – mówi Konrad Tajduś, prezes zarządu Anwil.
Umowa sponsoringowa pomiędzy spółką Anwil a Klubem Koszykówki Włocławek będzie obowiązywała do końca czerwca 2025 roku i gwarantowała świadczenia na uzgodnionym wcześniej poziomie.
Teraz w sponsoring włocławskiego klubu włączyła się także spółka Orlen, której logotyp będzie prezentowany na najlepszych powierzchniach reklamowych w Hali Mistrzów we Włocławku (w tym na parkiecie – na kołach podkoszowych i bandach LED) oraz na strojach sportowych zawodników. Logo Orlenu będzie też miało stałą ekspozycję podczas telewizyjnych i internetowych transmisji krajowych rozgrywek ligowych i europejskich pucharów.

- Drużyna Anwilu Włocławek jest symbolem polskiej koszykówki, jednym z najpopularniejszych klubów tej dyscypliny w naszym kraju. Zależy nam, żeby pomimo trudnych okoliczności, miała zapewnione odpowiednie warunki do kontynuowania rozwoju sportowego. Mamy wielki szacunek do wyjątkowej relacji Anwilu z Klubem Koszykówki Włocławek, dlatego nie chcemy ingerować w dotychczasowe świadczenia, w tym nazwę klubu – podkreśla Lidia Kołucka, dyrektor wykonawcza ds. sponsoringu w Orlenie.
Połączony sponsoring włocławskiej koszykówki przez spółki z Grupy Orlen będzie realizowany do momentu poprawy koniunktury na rynku, na którym działa Anwil, co pozwoli spółce powrócić na pozycję wiodącego sponsora klubu.











