Jego zadaniem będzie rozwój kompetencji grupy w obszarze komunikacji do graczy, twórców i wydawców gier wideo oraz budowanie nowej oferty dedykowanej markom konsumenckim, które chcą docierać do społeczności gamingowej.
Łukasz Stępniak pracował wcześniej m.in. w VML, Kool Things, Gameset, gdzie odpowiadał za kampanie gamingowe dla takich marek jak Panasonic, Samsung, Sprite, Bilibili, Pracuj.pl, Hasbro, Tiger, Orange. W swojej karierze realizował kompleksowe działania marketingowe dla gier mobilnych jak My Hospital, My Spa Resort, Mushroom Masters.
Stępniak koordynował globalną premierę gry FIST: Forged in Shadow Torch dla chińskiego wydawcy Bilibili oraz współpracował z EPIC Games przy aktywacjach promujących nowe sezony w Fortnite.
Łukasz Stępniak w Grupie Przestrzeń
W Grupie Przestrzeń będzie rozwijał usługi gaming i games marketingu, uzupełniając portfolio agencji Przestrzeń, Polot, Rozgłos, Sedno i Wyraz.

- Gaming jest dziś jednym z najliczniejszych kanałów komunikacji z młodszymi pokoleniami - to ich naturalne środowisko, w którym marki mogą budować autentyczne relacje. Dołączając do Grupy Przestrzeń, chcę pomóc klientom wchodzić w świat graczy w sposób angażujący, wartościowy, ale przede wszystkim autentyczny - od strategii, przez kreację, aż po aktywacje in-game i współpracę z twórcami - powiedział Łukasz Stępniak.
Czytaj także: Lisek promuje dostawy przed Biedronką
Igor Zajda z zarządu Grupy Przestrzeń dodał: "Rozszerzenie kompetencji grupy o obszar gaming marketingu to naturalny krok w rozwoju naszej oferty. Widzimy rosnące zainteresowanie marek komunikacją w świecie gier, dlatego cieszymy się, że dołącza do nas ekspert z tak dużym doświadczeniem jak Łukasz."











