Grupa PSB poszerza współpracę z ContentHouse

Po niemal rocznej współpracy z agencją ContentHouse, Grupa PSB rozszerza umowę dotyczącą działań z zakresu digital marketingu. Od stycznia ContentHouse kompleksowo obsługuje social media marek w Grupie PSB oraz odpowiada za prowadzenie działań content brandowych i mediowych w internecie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W 2016 roku agencja była skupiona na działaniach doradczych na polu komunikacji marketingowej oraz mediów cyfrowych. Obecnie przejęła całościową obsługę mediów społecznościowych Grupy Polskie Składy Budowlane i Mrówka, która jest częścią Grupy PSB. Agencja odpowiada za strategię, kreację oraz bieżącą moderację takich kanałów social media jak Facebook, Instagram, YouTube, Pinterest oraz Google+.

„Wspólnie z agencją ContentHouse udało nam się ułożyć strategie dla marek wchodzących w skład Grupy PSB, które naszym zdaniem najlepiej zrealizują cele biznesowe, jakie chcemy osiągnąć w nadchodzącym czasie” – podkreśla Jarosław Zaborowski, z-ca dyrektora ds. marketingu w Grupie PSB.

Specjaliści z ContentHouse dbają o synergię działań na portalach branded contentowych, do których można zaliczyć m.in. „Przepis na Dom” i „M jak Mrówka”, z efektywnym wykorzystaniem social media. Po stronie agencji leży również prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.

„Cieszę się, że zaufanie, jakim obdarzył nas Klient w minionym roku, zaowocowało rozszerzeniem współpracy o kolejne pola, tym razem dotyczące kompleksowych działań w social media” – mówi Grzegorz Miłkowski, dyrektor zarządzający ContentHouse.

Grupa Polskie Składy Budowlane S.A. działa na rynku od 18 lat. Od lat jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią hurtowni materiałów budowlanych oraz marketów dom i ogród w Polsce. Obecnie Grupa zrzesza ponad 350 małych i średnich, rodzinnych firm z terenu całej Polski, które prowadzą handel w 419 składach budowlanych, w 232 marketach PSB-Mrówka oraz w 50 centrach handlowych PSB-Profi. W placówkach tych pracuje około 12 tysięcy osób.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online