Grupa PZU wprowadza nową strategię

Odświeżenie wizerunku to tylko część zmian, jakie czeka całą GrupęPZU. Firma ubezpieczeniowa chce stać się gigantem na rynkuubezpieczeń Europy Środkowej i Wschodniej.

kb
kb
Udostępnij artykuł:

Dotychczasowe nazwy PZU Życie i PTE PZU SA odchodzą do lamusa -nowa strategia poświęcona zmianom wizerunku zakłada, że firmabędzie promowała się poprzez jedną markę - PZU. Grupa aktualnieprzygotowuje się do wprowadzenia nowej kreacji, już nie długorozstrzygnięty zostanie przetarg na obsługę reklamowąubezpieczyciela. PZU chce wzmocnić swoją markę poprzez działaniamarketingowo - sponsoringowe. Ujednolicenie systemu identyfikacjijest wyznaczone na lata 2009-2011, a oprócz modyfikacji wizualnej,zmiany obejmą także wygląd placówek. Jak na razie strategiaogranicza się do wewnętrznej kampanii, która ma na celupoinformowanie pracowników o nowych założeniach.

PZU zmuszona spadkiem udziału w rynku ubezpieczeń po ponad dwamiesiące po wybraniu nowego zarządu, przedstawiła szczegółowyzakres działania firmy. Do końca grudnia ma zamiar wprowadzićsprzedaż ubezpieczeń w systemie direct, co wiąże się z powstanieminternetowej platformy PZU online. Jako jeden z priorytetówprzyjętej strategii Grupa PZU przyjęła utrzymaniu pozycji lidera wsektorze ubezpieczeń komunikacyjnych oraz grupowych na życie,stanowiących siłę napędową firmy. W tym pierwszym przypadku firmazakłada, że od 2011 jej wzrost będzie wyższy od wzrostu rynku. Celten ubezpieczyciel chce osiągnąć dzięki odpowiedniej politycecenowej, wprowadzeniu dodatkowych usług oraz omawianej strategiimarketingowej.

kb
Autor artykułu:
kb
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"