Grupa RMF nie podniesie cen reklam w okresie letnim

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe swoich stacji radiowych i pakietów na sezon letni 2022 roku. Nadawca nie wprowadza w nich jednak żadnych zmian. Jest to podyktowane obecną sytuacją ekonomiczną i przewidywanym popytem na reklamę radiową latem.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe dla swoich stacji (RMF FM, RMF Classic i RMF Maxxx) i pakietów (RMF 3D, RMF z Klasą i RMF na Maxxxa) na okres letni od 4 do 28 sierpnia br.

Nadawca postanowił utrzymać ceny reklam na obecnym poziomie, czyli takie, jakie obowiązują od 28 lutego br.

- Biorąc pod uwagę obecną sytuację ekonomiczną oraz przewidywany popyt na czas reklamowy tego lata, postanowiliśmy nie zmieniać naszych cenników reklamowych – pozostaną na takim samym poziomie, jak w cenniku obowiązującym wiosną. Grupa RMF cały czas oferuje najniższe koszty dotarcia w kluczowych targetach, oferujemy też bardzo atrakcyjne rabaty w naszych pakietach handlowych RMF 3D, RMF naMAXXXa i RMF z Klasą - tłumaczy Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.

Cenniki letnie obowiązywać będą wod 4 lipca do 28 sierpnia br. W tym okresie żadne dni nie zostaną objęte dopłatą „high season”, którą Grupa RMF wprowadza w czasie zwiększonego popytu na reklamę (np. tuż przed wybranymi świętami).

I tak najdroższy spot w RMF FM kosztować będzie 40,5 tys. zł (cena netto, bez VAT i rabatów dla spotu 30-sek.) - emitowany jest w piątki w godz. 10-12.

W RMF Maxxx najwyższą cenę mają spoty emitowane w piątki w godz. 7-9 i 15-18, kosztują 9 tys. zł. W RMF Classic z kolei najwyższa cena to 4,2 tys. zł dla reklam emitowanych w piątki w godz. 7-10.

W pakiecie RMF 3D najdroższa reklama kosztuje 60 tys. zł (piątki, g. 7-10), w pakiecie RMF z Klasą - 55,6 tys. zł (piątki, g. 7-10), a w RMF na Maxxxa - 57,1 tys. zł (piątki, g. 7-10).

Ostatnie zmiany cenników Grupa RMF wprowadziła 28 lutego br. Wtedy ceny reklam podniesiono średnio o 8 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"