Ogłoszone właśnie przez Grupę RMF cenniki reklamowe będą obowiązywać od 4 września do 5 listopada 2023 i nie zmienią się w stosunku do obecnie obowiązujących. Grupa RMF nie podnosi cen reklam od lutego br.
- Utrzymując cenniki na niezmienionym poziomie stajemy się coraz bardziej konkurencyjnym i atrakcyjnym dla marketerów medium, tak w porównaniu z naszymi radiowymi rywalami, jak i z innymi mediami. Nasza oferta jest niezwykle atrakcyjna, szczególnie pakiety handlowe RMF 3D, RMF na MAXXa i RMF z Klasą, które mają zaszyte wysokie rabaty, od 3 do aż 10 procent, co nie jest oczywiste w przypadku innych ofert pakietowych na rynku – mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny Działu Sprzedaży Grupy RMF. - Idealnym uzupełnieniem naszej oferty radiowej są też produkty internetowe. W ramach RMF Digital oferujemy nie tylko szereg formatów display'owych, audio, podcastów, videocastów, rozwiązań niestandardowych, ale również usługi brokerskie, czyli możliwość zakupu kampanii w modelu programatycznym u innych wydawców – podkreśla Tomasz Ramza.

Najdroższe reklamy w stacjach grupy emitowane są w piątki w paśmie między godz. 7 a 10).
Maksymalna cena spotu w RMF FM wynosi 57 tys. zł, w RMF Maxx - 9,9 tys. zł, w RMF Classic - 4550 zł.
Dodatkowe rabaty pakietów Grupy RMF
Reklamodawcy w przypadku zakupu produktów pakietowych mogą liczyć jak zawsze na dodatkowy rabat, który w przypadku pakietu RMF 3D wynosi 10 proc., w RMF na MAXXa – 8 proc., a w RMF z Klasą – 3 proc.
Cenniki wakacyjne obowiązują do 3 września br. W tym okresie nie został wprowadzony żaden okres high season, ogłaszany przez Grupę RMF w okresach zwiększonego popytu na reklamę radiową, zazwyczaj w związku ze świętami.











