W nowym cenniku RMF FM stawki są średnio wyższe niż obecnie o 5,5 proc., w RMF Maxxx - o 3,1 proc., a w RMF Classic - o 4 proc. W konsekwencji rosną też ceny reklam w pakietach handlowych: w RMF 3D - o 4,8 proc., w RMF na Maxxxa - o 5 proc., a w RMF z Klasą - o 5,3 proc.
We wszystkich stacjach najdroższy jest czas reklamowy od środy do piątku w godz. 8-10. W RMF FM 30-sekundowy spot w tym paśmie kosztuje 31,6 tys. zł, w RMF Maxxx - 5,1 tys. zł, a w RMF Classic - 2,35 tys. zł.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rmf-fm-powieksza-przewage-nad-radio-zet-trojka-coraz-blizej-jedynki ##
Jednocześnie zmienia się cennik w ofercie Power FM, obejmującej stacje Grupy RMF i 17 rozgłośni regionalnych Polskiego Radia.
- Rok 2015 był dla branży radiowej niezwykle udany w wymiarze komercyjnym. Wysoki popyt na reklamę radiową obserwujemy również od początku bieżącego roku, co potwierdza dobrą koniunkturę na rynku i udowadnia, że radio jest cenionym i skutecznym narzędziem komunikacji - komentuje Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklama-radiowa-vox-fm-i-tok-fm-z-najwiekszymi-wzrostami-na-czele-rmf-fm-przed-radiem-zet-top-10 ##











