Przychody Salling Group, do której należy sieć dyskontów Netto, wzrosły o 838 milionów DKK do 56,7 mld DKK (+1,5 proc. rdr.), z wyłączeniem Szwecji. Wartość EBIT wzrosła do ok. 2,27 mld DKK. Wartość EBITDA, skorygowana o wskaźnik MSSF 16, wzrosła w 2019 roku do 3319 mld DKK, co odpowiada 5,9 proc. przychodów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netto-mapa-natezenia-ruchu-w-sklepach-usluga-znajdz-sklep ##
Za ubiegły rok spółka zaraportowała sprzedaż szwedzkiej części biznesu, za którą uzyskała 969 mln DKK. Zysk netto Salling Group wyniósł 2,42 mld DKK, co jest dla spółki historycznie wysokim wynikiem. W raporcie firmy wskazano, że zyski zostaną przeznaczone na dalszy rozwój w kierunku rozwiązań ecommerce. Na rynku polskim Salling chce modernizować istniejące dyskonty Netto.
– To dobry rok, w którym wzrosty były generowane w ramach naszej podstawowej działalności, zarówno w Danii, jak i za granicą. Netto Denmark osiągnęła najlepszy wynik w historii sieci i osiągnęła najwyższe w historii zyski. Jednocześnie Netto Polska i domy towarowe Salling również odnotowały rekordowe przychody. Mając na uwadze ten rozwój, możemy nadal inwestować w niższe ceny i lepsze doświadczenia zakupowe dla klientów w naszych sieciach – komentuje Per Bank, dyrektor generalny Salling Group.

Netto ma w Polsce 383 sklepy i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób.











