Korekta logotypu polega na zdecydowanym uproszczeniu, pozbawieniu elementów graficznych oraz dodaniu do nazwy informacji o tym, że Sare jest grupą kapitałową. Zachowana została kolorystyka - biel i głęboka zieleń, co pozwala na łatwą identyfikację znaku graficznego ze spółką.
- To dopiero początek całego procesu rebrandingu, jaki rozpoczął się w grupie kapitałowej Sare. Kolejno zmianom będą ulegać znaki graficzne marek i brandów w Sare oraz pozostałe elementy identyfikacji wizualnej grupy. Podjęliśmy decyzję o tych zmianach aby nie tylko odświeżyć grafikę, jaką się posługujemy w komunikacji, ale jednocześnie ją unowocześnić, a poprzez to pokazać, jak Grupa Sare wyprzedza trendy w marketingu internetowym - mówi Dariusz Piekarski, prezes zarządu Grupy Sare.
Za projekt logotypu odpowiada dział graficzny Grupy Sare.

Zysk netto Sare w pierwszej połowie br. spadł do 1,8 mln zł, przychody wzrosły do 22,4 mln zł.











