W II kwartale br. nieznacznie wzrosła liczba abonentów zarówno neostrady, jak i internetu w Orange. Tych pierwszych przybyło 3 tys., a tych drugich - 11 tys. Z kolei liczba użytkowników oferty telewizyjnej TP zwiększyła się o 15 tys., przy czym abonentów płatnych pakietów przybyło tylko tysiąc. Z drugiej strony coraz mniej popularne są usługi VoIP i Livebox - z każdej z nich zrezygnowało po 3 tys. osób.
Średni przychód miesięczny od jednego użytkownika usług internetowych i telewizyjnych Grupy TP zmniejszył się w ciągu minionego kwartału o 1,5 zł. W skali roku ten spadek wynosi już 3,5 zł.
Grupa TP szacuje, że internet szerokopasmowy ma wykupiony w naszym kraju 6,67 mln użytkowników, z których mniej więcej co trzeci to jej klient. Pod względem przychodów swój udział w rynku internetowym operator ocenia na nieco ponad 40 proc.












