W ramach współpracy agencja Walk Creative zajmą się opracowaniem identyfikacji wizualnej i produkcją materiałów promujących zawody, Walk PR i Walk Social Media prowadzić będą działania w mediach tradycyjnych i społecznościowych, a Walk Events odpowiada za koordynację projektu.
Planowanie oraz zakup mediów powierzono z kolei dom mediowy MEC. W pracy nad niestandardowym wsparciem imprezy w mediach będzie uczestniczyć MEC Access, dział MEC wyspecjalizowany w realizacji projektów specjalnych.
Halowy Puchary Świata w Windsurfingu odbędzie się w dniach 5-7 września br. Zawody są część prestiżowego cyklu PWA World Tour. Na gigantycznym basenie o pojemności 3 tys. metrów sześciennych, który powstanie na płycie Stadionu Narodowego, pojawią się najlepsi zawodnicy w rankingu Professional Windsurfers Association, na czele z dziewięciokrotnym mistrzem świata, Australijczykiem Stevem Allenem. O punkty walczyć będą też Polacy. PWA zapowiada przyznanie czterech dzikich kart, które mają trafić do reprezentantów naszego kraju.












