Grupa Warta z NoS/BBDO

NoS/BBDO zdobyła budżet reklamowy Warty

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Grupa ubezpieczeniowa Warta rozstrzygnęła przetarg strategiczno-kreatywny i zdecydowała o powierzeniu obsługi budżetu agencji reklamowej NoS/BBDO.

Umowa została podpisana na rok, z możliwością jej przedłużenia. Pierwszym zadaniem zwycięskiej agencji będzie przygotowanie kampanii, rozpoczynającej się wiosną br.

Przypomnijmy, że na ogłoszonej w styczniu br. krótkiej liście znalazły się: McCann-Erickson Polska, NoS/BBDO i Victoria Promotion, która do tej pory obsługiwała ten budżet.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą