Grupa WP z ofertą spotów audio

Grupa Wirtualna Polska, właściciel jednych z najpopularniejszych pod względem odsłon internetowych platform radiowych: Open FM i PolskaStacja, wprowadza do desktopowej oferty reklamowej spoty audio. GWP integruje je z WP Data Power, zaawansowanym narzędziem wykorzystującym siłę danych, co czyni ofertę unikatową na polskim rynku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W obu stacjach radiowych, docierających do atrakcyjnej grupy docelowej młodych 15-34 (Open Fm) i dorosłych 25+ (PolskaStacja), oferujemy reklamodawcom aż 190 kanałów muzycznych. Co istotne, obie stacje generują na desktopie niemal 7,3 miliona streamów miesięcznie* – mówi Andrzej Tuzinowski, Dyrektor ds. Rozwoju Produktu Radiowego w Grupie Wirtualna Polska. –Już niedługo podobne rozwiązania reklamowe wprowadzimy w naszych radiowych aplikacjach mobilnych – dodaje.

Emisja spotów audio została skorelowana z całą ofertą reklamową GWP, co gwarantuje nie tylko optymalny zasięg kampanii wykorzystującej ten format, ale też precyzyjne targetowanie i retartgetowanie. Co ważne, sprzężenie spotów z WP Data Power pozwala na zaawansowaną personalizację przekazu, optymalizację efektów kampanii reklamowej czy dotarcie do użytkownika zainteresowanego konkretnym produktem bądź usługą.

- Zapewniamy zasięg i atrakcyjną ekspozycję. W ofercie mamy spoty o długości 15 i 30 sekund, przy czym spot 30-sekundowy jest emitowany w ekskluzywnym bloku reklamowym, skupiając całą uwagę słuchacza – mówi Małgorzata Pogorzelska, Ad Product Manager. – W przeciwieństwie do tradycyjnego radia, ograniczamy emisję spotów właśnie do 30s w ciągu godziny. Z naszego badania wynika, że spoty audio w internetowych stacjach radiowych to najbardziej akceptowalna z form reklamowych przez ich użytkowników**.

Dla przypomnienia, platforma WP Data Power pozwala na optymalne dopasowanie treści reklam do oczekiwań odbiorców, z pełnym poszanowaniem prywatności userów. W celu optymalizacji kampanii, Grupa WP wykorzystuje zaawansowane narzędzia big data, umożliwiające analizę zachowań użytkowników w czasie rzeczywistym i natychmiastowe dopasowanie do nich treści reklamowych. WP Data Power umożliwia integrację danych GWP z danymi reklamodawcy i jego partnerów, co w połączeniu z autorską metodologią analizy danych, opracowaną przez WP, gwarantuje precyzyjne tworzenie grup docelowych i optymalny zasięg na powierzchni Grupy.

O OpenFM i PolskaStacja.pl

Open FM i PolskaStacja to jedne z najpopularniejszych internetowych stacji radiowych w Polsce, które udostępniają w sumie 190 dedykowanych kanałów muzycznych. Z łączną liczbą 93 mln odsłon krajowych miesięcznie***, przez co razem plasują się na pozycji lidera w świadczeniu tej popularnej usługi online. Jednocześnie są to radia internetowe, które razem w największym stopniu angażują użytkowników mobilnych. Już sama aplikacja Open FM mobile ma 2,1 mln cookies mobilnych i prawie 82 mln odsłon mobilnych****.

* za: dane wewnętrzne GWP, marzec 2016

** za: IPSOS, kwiecień 2016, FGI, użytkownicy internetowych stacji radiowych i stacji radiowych FM, 15-38

*** za: Megapanel PBI/ Gemius, Grudzień 2015

**** za: Megapanel PBI/ Gemius, Grudzień 2015

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów