Gruppa66 Ogilvy dla Netii

Nowa odsłona megaboardu "Lepsza perspektywa"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ramach kampanii realizowanej przez agencję Gruppa66 Ogilvy dla Netii na budynku Universalu w Warszawie zawisł spektakularny megaboard "ŁUK TRIUMFALNY NETIA - Lepsza perspektywa". Jego ideą jest skonfrontowanie życia w wielkim mieście z piękniejszym, lepszym światem - symbolem lepszej perspektywy oferowanej przez markę Netia. Aktualny projekt będzie eksponowany przez 6 miesięcy. Nowy megaboard stanowi kontynuację dotychczasowej kampanii wizerunkowej prowadzonej przez agencję od grudnia 2002 roku i jest czwartą z kolei realizacją prezentowaną na budynku Universalu. "ŁUK TRIUMFALNY NETIA - Lepsza perspektywa" zawiśnie także w innych miastach Polski: Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Łodzi, Opolu, Poznaniu, Szczecinie, Toruniu i Wrocławiu.

Netia rozpoczęła współpracę z Gruppa66 Ogilvy w 2002 roku. Zaproponowana przez agencję strategia "Lepsza perspektywa" do dzisiaj spina wszystkie działania komunikacyjne tej marki. Poprzednie megaboardy stworzone dla Netii przez agencję Gruppa66 Ogilvy to: "NETIA K2 - Lepsza perspektywa" (Złote Orły 2003 za twórcze użycie mediów), któremu towarzyszyła kampania "NETIA K2 - Polska Wyprawa Zimowa" w telewizji, prasie, Internecie i na bilboardach, "Basen" i "Bluszcz" (z równoległą kampanią w telewizji, prasie i na bilboardach w okresie październik-grudzień 2003).

W wyniku podjętych działań komunikacyjnych świadomość marki Netia wzrosła z 42% w grudniu 2002 do 56% w grudniu 2003. Przy tym świadomość spontaniczna podniosła się aż o 81% (z 16% na 29% w analogicznym okresie), a świadomość reklamy wzrosła do 56%*. Powyższe wyniki mają swój niewątpliwy wpływ na pozycję rynkową Netii, która na początku roku 2004 firma przejęła El-Net i tym samym umocniła się na pozycji największego niezależnego operatora na polskim rynku.

Z usług Netii korzysta ponad 420 tys. abonentów. Badania przeprowadzone w marcu 2004 roku przez TNS OBOP potwierdziły, że Netia ma najwięcej zadowolonych klientów spośród wszystkich operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Aż 70,5 % Klientów oceniając satysfakcję ze świadczonych usług, przyznało Netii najwyższe oceny: 8, 9 i 10 (w skali od 1 do 10). Badania te wskazują na stałą tendencję wzrostową odsetka najbardziej zadowolonych klientów Netii. W I kwartale 2004 r. inni operatorzy osiągnęli następujące wyniki: Dialog 53,2 %, TP S.A. -33,8 %, a sieci komórkowe: Idea 68,3%, Era 65,8%, Plus GSM 62,9 %. *Źródło: TNS OBOP - TNS Telecoms Index, styczeń 2004

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele