Grupy Euro 2012 na puszkach Coca-Coli

Coca-Cola, oficjalny sponsor Euro 2012, wprowadziła na rynek serię czterech limitowanych puszek, z których każda przedstawia wizualizację jednej z czterech grup na mistrzostwa.

km
km
Udostępnij artykuł:

Ta nowa limitowana edycja puszek Coca-Cola zastąpiła w sprzedaży poprzednią serię z grafikami stadionów na Euro 2012 (więcej na ten temat) i będzie dostępna na rynku do końca turnieju.

Poza pojedynczymi puszkami, w sprzedaży są także multipacki 6 x 330 ml, każdy z jedną z czterech puszek z tej edycji.

grafika

 

grafika

 

Puszki z limitowanej edycji są dostępne zarówno w sieciach handlowych, jak i punktach sprzedaży detalicznej na terenie całego kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele