PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Youtuberzy gamingowi: reZigiusz z 2 mln subskrybentów, u Blowka najwięcej się dzieje
Youtuberzy gamingowi: reZigiusz z 2 mln subskrybentów, u Blowka najwięcej się dzieje
„Quake”, „Fallout 4”, „Battelfield 1”, „FIFA 17” nowymi grami na targach E3 (wideo)
CDP.pl tworzy markę Klabater, będzie wydawać gry na rynkach zagranicznych
CDP.pl tworzy markę Klabater, będzie wydawać gry na rynkach zagranicznych
Będzie więcej transmisji e-sportowych w Telewizji Polskiej
Będzie więcej transmisji e-sportowych w Telewizji Polskiej
ESPN stawia na e-sport, będzie go reklacjonować jak inne dyscypliny
ESPN stawia na e-sport, będzie go reklacjonować jak inne dyscypliny
Vivid Games zyskuje dzięki lepszej monetyzacji graczy. Przychody z „Real Boxing 1” przewyższają oczekiwania
Vivid Games zyskuje dzięki lepszej monetyzacji graczy. Przychody z „Real Boxing 1” przewyższają oczekiwania
92 proc. polskich internautów to gracze, najpopularniejsza gra online to „Battlefield” (Top 10)
CI Games inwestuje w nowe gry komputerowe. Rosną koszty działalności
CI Games inwestuje w nowe gry komputerowe. Rosną koszty działalności
Można dobrze zarobić na darmowych grach mobilnych
Można dobrze zarobić na darmowych grach mobilnych
W Polsce jest 13 mln graczy komputerowych
„Secret Service” ma szansę na powodzenie, ale musi zdobyć nowych czytelników (opinie)
„Secret Service” ma szansę na powodzenie, ale musi zdobyć nowych czytelników (opinie)
Za 5 lat polski sektor informatyczny podwoi swój udział w PKB
Za 5 lat polski sektor informatyczny podwoi swój udział w PKB
Kamil Kołak: Reklama w grach ciągle czymś nowym, choć są popularniejsze niż kino i książki
Kamil Kołak: Reklama w grach ciągle czymś nowym, choć są popularniejsze niż kino i książki
CD Projekt: Skupiamy się teraz na „Wiedźminie 3”, a potem na „Cyberpunk 2077”
CD Project stawia na sprzedaż filmów i audiobooków
Według naukowców producenci gier za mało walczą z uzależnieniem od nich