- Grzegorz Krychowiak jest profesjonalistą i sportowcem najwyższego formatu. To przecież jeden z filarów naszej kadry narodowej. Od dawna znane jest też jego zamiłowane do nowych technologii, mody oraz wszelkiego rodzaju aktywności. Hybrydowa Toyota RAV4 idealnie wpisuje się w styl życia Grzegorza, dlatego bardzo cieszymy się z jego decyzji o współpracy z Toyotą - uzasadnia tę współpracę Robert Mularczyk, PR manager w Toyota Motor Poland.
W ramach współpracy importer przekaże piłkarzowi hybrydową Toyotę RAV4 do użytkowania przez rok. Będzie temu towarzyszyć wspólna komunikacja PR i różne eventy.
Toyota Motor Poland na obecnym etapie nie przewiduje udziału Grzegorza Krychowiaka w kampaniach reklamowych Toyoty.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nie-tylko-robert-lewandowski-polscy-pilkarze-przed-euro-na-boisku-reklamowym-video ##

W tym roku Grzegorz Krychowiak zadebiutował w reklamach serwisu Sport.pl oraz telewizorów Samsung.











