Grzegorz Krychowiak twarzą nowej kampanii Samsung Smart TV

Ruszyła kolejna odsłona kampanii Samsung Electronics Polska z udziałem Grzegorza Krychowiaka. Poprzednia edycja poświęcona była najnowszej linii telewizorów Samsung SUHD, obecna zaś – promuje zalety Smart TV. Oficjalnym hasztagiem akcji jest #coikiedychce.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od nowoczesnych sprzętów oczekujemy nie tylko doskonałych parametrów, ale również tego, że dostosują się do naszych potrzeb i stylu życia. Telewizory Samsung Smart TV spełniają wszystkie te oczekiwania, o czym przypominać będzie zawodnik reprezentacji Polski w piłce nożnej, Grzegorz Krychowiak. W jaki sposób?

Korzystanie z oferty inteligentnych telewizorów pozwala widzom na decydowanie co i kiedy chcą obejrzeć. W nowej odsłonie kampanii marketingowej, profile społecznościowe Grzegorza Krychowiaka przypominać będą Smart TV – o tym bowiem, co będą mogli na nich oglądać rozstrzygną… fani piłkarza!

W komentarzach oraz postach na stronie piłkarza, użytkownicy mogą publikować propozycje zadań i wyzwań, spośród których najciekawsze zostaną wykonane przez piłkarza i zrelacjonowane na Facebooku, Twitterze i Instagramie. Grzegorz Krychowiak jest gotowy przechodzić na życzenie fanów prawdziwe metamorfozy, wcielając się w przeróżne role, w myśl hasła, które przyświeca tej odsłonie kampanii: #coikiedychce.

Akcję rozpoczął streaming live na Facebooku z udziałem zawodnika. Transmisję poprowadził Krzysztof Golonka, twórca kanału na YouTube „Trenuj z Krzychem”. Zadaniem Grzegorza Krychowiaka było stawienie czoła różnym wyzwaniom, takim jak podbijanie piłki gorszą nogą, obijanie słupka, strzał z woleja czy zdobycie gola z zawiązanymi oczami. W pięciu rundach do wyboru były dwa wyzwania i to widzowie oglądający transmisję wybierali, któremu z nich ma sprostać piłkarz. Na żywo na Facebooku streaming śledziło ponad 22,6 tys. internautów. Całkowita liczba wyświetleń materiału przekroczyła już 300 tys.

Wizerunek Grzegorza Krychowiaka zostanie wykorzystany w internecie, kanałach social media oraz w kampanii PR. Za kreację kampanii oraz wdrożenie strategii w social mediach odpowiada agencja VML Poland, zaś działania Public Relations koordynuje Havas PR.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"