Grzegorz Kubrakiewicz head of creative w 180heartbeats + Jung v. Matt

Do zespołu agencji 180heartbeats + Jung v. Matt dołączył Grzegorz Kubrakiewicz, obejmując stanowisko head of creative LAB.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Grzegorz Kubrakiewicz head of creative w 180heartbeats + Jung v. Matt
Grzegorz Kubrakiewicz

Do obowiązków Kubrakiewicza należy kontynuacja projektu LAB^180, czyli laboratorium eksperymentującego z najnowszymi technologiami i znajdującym dla nich kreatywne zastosowanie w reklamie. Kubrakiewicz zajmie się również eksploracją nowych technik i technologii, które będą proponowane klientom agencji. Wesprze też działania new business.

Ostatnio Grzegorz Kubrakiewicz pracował jako niezależny konsultant przy projektach m.in. dla K2, Looksoft, Point of View, Paralotna, Rockon PM czy Starcom/Next. Wcześniej pracował m.in. w agencjach Leo Burnett (jako senior digital creative) oraz Hypermedia Isobar (jako interactive creative director).

Ukończył biotechnologię na Politechnice Warszawskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele