Grzegorz Sławatyński: z ARBOmedia do nugg.ad

Grzegorz Sławatyński objął funkcję szefa sprzedaży platformy targetowania behawioralnego nugg.ad w Europie Środkowo-Wschodniej.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jako sales director CEE w nugg.ad Sławatyński będzie odpowiedzialny za bezpośrednią współpracę z domami mediowymi oraz klientami końcowymi głównie na rynku polskim, ale także w Rumunii, Czechach i Bułgarii. Jednocześnie będzie zajmował się współpracą z wydawcami, którzy już są klientami nugg.ad, jako ekspert w zakresie promocji i sprzedaży rozwiązań targetowania behawioralnego platformy.

Sławatyński wcześniej zdobywał doświadczenie jako head of Behavia Europe oraz managing director Behavia Polska, które jest częścią grupy mediowej ARBOmedia Polska. Od września zeszłego roku był także szefem uruchomionej przez Grupę ARBOinteractive sieci Business Audience, wykorzystującej technologię nugg.ad (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"