Gucci ogłasza przetarg na budżet medialny

Gucci Group ogłosił przetarg, którego celem jest skonsolidowaniewartego 200 milionów funtów globalnego budżetu medialnego firmy.

km
km
Udostępnij artykuł:

Obecnie producent dóbr luksusowych korzysta z usług różnychagencji na lokalnych rynkach. Przykładowo W Wielkiej Brytanii zaplanowanie i zakup mediów dla firmy odpowiedzialny jest dom mediowyMPG, a we Francji i Włoszech Mindshare.

Teraz Gucci chce wybrać jedną globalną sieć, aby prowadzić natych rynkach spójną politykę medialną.

Oprócz głównej marki, która w ubiegłym roku przyniosła GucciGroup 65 procent całkowitego przychodu, do firmy należą równieżtakie marki jak Yves Saint Laurent, Bottega Veneta, AlexanderMcQueen i Stella McCartney.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"