Guess Watches rozpoczyna akcję poszukiwania twarzy marki

1 sierpnia br. rozpoczną się ogólnoświatowe poszukiwania twarzy marki Guess Watches.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W efekcie akcji Faces to Watch zostaną wyłonieni kobieta i mężczyzna, którzy wezmą udział w kampanii reklamowej marki.

Faces to Watch – najnowsza akcja marki Guess Watches rozpocznie się 1 sierpnia br. Poszukiwania mają charakter otwarty, a ich celem jest znalezienie kobiety i mężczyzny, którzy są uosobieniem cech marki: posiadają naturalny wygląd, niebanalny urok osobisty, są dynamiczni i odważni.

Finałowa para zostanie wyłoniona w kwietniu 2007 roku na imprezie towarzyszącej targom Basel World Watch and Jewelry Show. Międzynarodowemu jury będzie przewodniczyć Paul Marciano – Vice-Prezes Zarządu Guess Inc. Nagrodą dla finalistów jest udział w światowej kampanii reklamowej marki Guess.

Informacje na temat akcji Faces to Watch oraz formularz zgłoszeniowy można otrzymać w 20.000 punktów sprzedaży zegarków marki Guess Watches. W Polsce akcja będzie prowadzona w sieci salonów firmy Zibi, która jest wyłącznym dystrybutora zegarków marki Guess w Polsce. Aplikacje zgłoszeniowe są również dostępne na stronie internetowej www.facestowatch.com.pl

Koncepcja Faces to Watch powstała w celu wzmocnienia wizerunku marki i propagowania kojarzącego się z nią stylu życia. Poszukiwaniom będzie towarzyszyć specjalnie przygotowana oprawa muzyczna. W akcji zostaną wykorzystane najnowsze rozwiązania technologiczne. Będzie ona promowana poprzez media drukowane, telewizję, radio i Internet.

Patronem medialnym akcji został magazyn ELLE – ekskluzywny miesięcznik dla kobiet wydawany w 39 edycjach na 5 kontynentach. Drugim partnerem akcji jest Universal Music Group – jedna z największych na świecie firm fonograficznych, znana między innymi z kreowania młodych gwiazd.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"