Gwiazdy Polsatu na billboardach i w prasie (foto)

Osiem formatów z jesiennej ramówki Polsatu będzie promowanych w rozpoczynającej się 1 września br. kampanii reklamowej. Obejmie ona m.in. prasę, radio i billboardy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Akcja wspierać będzie premiery pięciu nowych pozycji Polsatu: seriali “2 XL” i “To nie koniec świata” oraz reality-show “Top Chef”, “Nasz nowy dom” i “Zabójcy tłuszczu”.

W kampanii będą też promowane kolejne sezony “Hotelu 52”, “Tylko muzyki” i “Tylko tańca”.

grafika

Kampania reklamowa obejma prasę (magazyny telewizyjne i pisma kobiece), radio oraz outdoor. Poza tym działania będą prowadzone w social mediach, a na antenie Polsatu poza standardowymi zapowiedziami emitowany będzie spot wizerunkowy.

Działania zewnętrzne ruszają 1 września br. i potrwają do pierwszej połowy października br.

grafika

Kreację kampanii przygotowały Focus Advantage i pion marketingu Polsatu, zaś media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"