Gwiazdy z Radiem Zet

Gwiazdy muzyki w nowej kampanii reklamowej Radia Zet

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wraz z początkiem Nowego Roku ruszyła nowa kampania reklamowa pod hasłem "Radio ZET. To co lubisz - więcej muzyki". Jej celem jest zwrócenie uwagi słuchacza na to, że Radio ZET gra dużo dobrze dobranej muzyki. "Muzykę tę dobieramy przy użyciu najlepszych światowych narzędzi, przy zachowaniu najwyższych obowiązujących standardów. Nowa kampania zwraca uwagę na muzykę, bo dotychczas Radio ZET było głównie kojarzone z wysokiej jakości informacją, współpracą z CNN-em, czy takimi przedsięwzięciami artystycznymi jak "100 twarzy Krystyny Jandy". Tymczasem z badań wynika, że słuchacze równie wysoko oceniają muzykę graną w Radiu ZET. Dlatego też nowa kampania ma zmienić ten sposób postrzegania Radia ZET i zwrócić uwagę na muzykę. Stąd też hasło kampanii "Radio ZET. To co lubisz - więcej muzyki" " - informuje nadawca.

W kampanii Radia ZET biorą udział największe gwiazdy polskiej muzyki. W spotach telewizyjnych, w których wystąpiły musiały się wykazać poczuciem humoru i dystansem do siebie.

Po raz pierwszy do kampanii reklamowej media zaplanował i zakupił dom mediowy Optimedia Poland. Strategią i kreacją najnowszej kampanii reklamowej Radia Zet zajęła się a agencja reklamowa PIN Direct należąca do grupy Leo Burnett. Rozpoczęta 1-go stycznia kampania potrwa kilka miesięcy. Obejmie kampanię outdoorową, prasową i telewizyjną.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii