Gwiazdy zachęcają do pomocy potrzebującym

Premierowy pokaz spotu telewizyjnego i radiowego uroczyścieotworzył nową kampanię promującą ideę przekazywania 1 proc. podatkudochodowego na rzecz wybranej organizacji pożytku publicznego.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Krajowe Centrum Kompetencji, organizacje charytatywne, stacjetelewizyjne oraz polscy aktorzy wspólnie uświadamiają jak ważnajest kwestia przekazywanie 1 proc. podatku dochodowego na rzeczorganizacji pożytku publicznego. Celem kampanii jest promocja samejidei przekazywania 1 proc., spoty nie wyróżniają żadnej konkretnejfundacji.

" Jest to najważniejsza kampania społeczna tego roku, m.in. zewzględu na jej edukacyjny charakter. Każdy z nas może pomóc, tylkood nas zależy, komu tę pomoc ofiarujemy. Po raz pierwszy, od tegoroku, przekazanie 1% z podatku jest łatwiejsze, gdyż wystarczy wrozliczeniu PIT wpisać nazwę wybranej fundacji i jej numer KRS."-podkreśla Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion DirectorTBWA\Telescope.

Pomysłodawcą i organizatorem kampanii jest fundacja KrajoweCentrum Kompetencji.W projekcie wzięli udział m.in.: Beata Tyszkiewicz, GrażynaWolszczak, Katarzyna Groniec, Agnieszka Grochowska, KrzysztofKolberger, Piotr Adamczyk, Tomasz Kot, Tomasz Karolak, ZbigniewZamachowski oraz ponad 100 statystów.

Wszystkie osoby zaangażowane w realizację projektu zrezygnowałyze swoich honorariów.Stacje telewizyjne TVP, Polsat, TVN i TV PULS, Polskie Radio orazsiec kin Cinema City/New Age Media zgodziły się na bezpłatną emisjęspotów.

Za koncepcję oraz realizację kampanii w całości odpowiedzialnajest agencja TBWA\. Kampania potrwa do końca kwietnia, awykorzystano w niej telewizję, kino, radio oraz internet.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]