Nowa seria puszek Coca-Coli Zero jest związana z premierą filmu „Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie”.
Działania reklamowe Coca-Coli obejmuję wszystkie najważniejsze kanały komunikacji, na czele z telewizją i internetem. Za realizację niedawnej bożonarodzeniowej kampanii napoju odpowiadały firmy marketingowe McCann Worldgroup (kreacja i adaptacja reklam ATL), Fortis (adaptacja materiałów graficznych), SMG Liquid Thread i White Paper Agency (aktywności w internecie), MediaCom Warszawa (planowanie, zakup mediów i współpraca z influencerami) oraz Big Picture (działania PR).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/coca-cola-po-rocznej-przerwie-wroci-z-reklama-na-super-bowl,7170800299804289a ##
Z premierą nowego filmu z serii „Gwiezdne wojny” była też związana akcja Coca-Coli w Singapurze, w ramach której na etykietach pojawiły się świetlne miecze świecące po dotknięciu.

Natomiast na polskim rynku do premiery nowych „Gwiezdnych wojen” odwołano się w reklamach sklepów Kaufland oraz sprzętu Samsung Galaxy.











